IAA Young Professionals şi Futurelab organizează Marketing Innovation Conference pe 14 mai, la sediul IAA.
Conferinţa interactivă de o zi îşi propune să eficientizeze relaţia dintre client şi agenţie.
Ce este Marketing Innovation Conference?
Marketing Innovation Conference este un eveniment care pune accentul pe eficienţa şi profesionalismul tinerilor din marketing şi comunicare. Relaţia dintre agenţia de publicitate şi client trebuie gestionată în funcţie de nevoile specifice, atât ale brandului, cât şi ale politicii strategice de business a agenţiilor. Prin urmare, workshop-ul este o ocazie inedită pentru participanţi de a dezvolta abilităţi de comunicare şi relaţionare şi de a găsi soluţii la probleme de business actuale.
Despre eveniment si participanti
Workshop-ul va fi susţinut de doi speakeri internaţionali, asociaţi Futurelab: Marina Natanova, asociat Futurelab în Rusia, şi Olga Vaganova, asociat Futurelab în Ucraina.
Evenimentul se adresează profesioniştilor din industria de marketing şi comunicare (atât din partea clienţilor, cât şi din partea agenţiilor), aparţinând tuturor nivelurilor profesionale.
Formatul conferinţei a fost deja testat cu succes la Kiev, punând faţă în faţă top managementul agenţiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelaşi concept a fost prezentat în luna martie la World CMO Council, în faţa a 4.000 de directori de marketing şi comunicare din întreaga lume.
Parteneriate
International Advertising Association
Este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
IAA Young Professionals
Este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 26 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.
Futurelab
Este singura reţea internaţională de consultanţă în strategie de marketing cu un focus pe inovaţie, profit şi customer centricity, ale cărei servicii au fost contractate de peste 50% dintre brand-urile existente în Interbrand Top 100.