-- Cum poti castiga bani in sistem Cost per Action / Lead / Sales
Ce este Cost per Sale (Lead / Action)?
O posibila metoda de monetizare online, prin intermediul catorva advertiseri, este metoda Cost per Sale (sau Cost per Action/Lead).
Aceasta metoda de monetizare se concretizeaza in cazul in care un vizitator (potential client) face un click pe o reclama si contretizeaza actiunea, cumparand produsul caruia i se face reclama!
Temporar (speram) pe piata online din Romania, din punctul nostru de vedere, cost per action-ul este momentan mort, chiar daca initiative sunt.
De ce consideram ca CPA-ul pe Romania este momentan mort?
1. Romanii nu cumpara online din tara (prefera de pe site-urile titrate)
2. Nu au incredere in sistemele de afiliere
3. Cost pe Lead ca publisher nu poate fi testat in comparatie cu un sistem Cost per Click sau Cost pe Mille
4. Plata cu cardul pe online reprezinta cativa factori de risc
5. Asteptam comentariul tau
Un exeplu de cost per action este:
Un banner publicitar face reclama la un televizor. Utilizatorul face click pe reclama si este redirectionat catre site-ul ce promoveaza produsul (televizizorul). Isi face cont (dca in continuare este interesat de produs), se inregistreaza, primeste confirmarea, inainteaza oferta! In momentul finalizarii ofertei, din pretul total al televizorului, publish-erul al carei reclame a targetat spre site-ul cumparatorul primeste un comision cuprins intre 5%-25% din pretul televiziorului.
Probabilitatea ca un utilizator sa si cumpere este mult mai mica decat in celelalte tipuri de advertising (cost per click, cost per mille) - in aceste cazuri publisherul nu mai este interesat daca vizitatorul finalizeaza sau nu actiunea.
Pentru Romania, Cost per Click si Cost per Mille primeaza in fata sistemului Cost per Action, Cost per Lead (Sale)!
Hai sa-i ascultam punctul de vedere al lui Joel Comm, despre Marketingul Afiliat
Tosusi, succes!