Comunicarea in contextul crizei financiare

În contextul crizei financiare, pentru eficientizarea bugetelor de comunicare, apelarea la tehnologia Web 2.0 poate fi cea mai bună soluţie. Astfel, consultantul în comunicare îşi poate desfăşura activitatea, fără să aparţină unei companii de profil. Foarte frumos spunea Victor Kapra

“datorită dezvoltării tehnologiilor de comunicaţie, acum această modalitate de lucru a devenit banală şi permite mobilitatea freelancerului. Biroul meu poate fi practic oriunde mă simt bine, cu condiţia să am acces la Internet mobil.”


Apelarea la un consultant extern oferă mai multe avantaje, printre care: angajare pe perioade scurte de timp, pe proiecte punctuale, se beneficiază de un aport de cunoştinţe dobândite din mai multe locuri.



Şi ca şi completare la sugestiile pe care le dădeam celor ce doresc să îşi facă un site, Victor Kapra sfătuieşte să nu se improvizeze; să se lucreze cu profesionişti; la apariţia unui rezultat mediocru, să nu se abandoneze; să se treacă în planul de perfecţionare a personalului propriu cursuri de pregătire în domeniul comunicării digitale şi mai ales, să nu se prevadă un proiect pentru online, doar pentru că aşa e la modă, fără ca acesta să fie cu adevărat adecvat scopului propus.



Subliniam recent că noua tehnologie implică şi o adaptare a stilului managerial, dificil de imaginat pentru unii.



Sursa