Curs management: Relatia cu clientii

Managementul relatiei cu clientii

Curs de Management
Cursul Managementul Relaţiei cu Clienţii va pune în discuţie strategiile care urmăresc atât câştigarea de noi clienţi cât şi stabilirea unei relaţii profitabile şi de lungă durată cu clienţii deja existenţi.

Puncte urmarite in cadrul cursului
Cursul furnizează tehnici pentru comunicarea internă, externă şi pentru comunicarea cu clienţii în situaţii de criză, analizând dimensiuni ale comunicării verbale şi nonverbale. Fără să expună teorii fanteziste, cursul propune însuşirea unor practici cu aplicabilitate imediată şi efect garantat în relaţia cu clienţii. Cursanţii vor acumula o gamă largă de abilităţi fundamentale, situaţionale, de dezvoltare, organizaţionale şi strategice în cel mai eficient şi eficace mod posibil. De asemenea, vor găsi răspunsurile corecte la întrebările:

- Cum să fac pentru a atrage cât mai mulţi clienţi? Dar pentru a-i fideliza?
- Cum să fiu pe placul clienţilor?
- Ce trebuie să spun şi ce nu trebuie să spun unui client? Există „formule magice”?
- Cum gestionez o situaţie de criză?
- Ce trebuie să fac pentru a obţine mai multe aprecieri şi mai puţine reclamaţii?
- Cum pot obţine o imagine bună în piaţă?


Cui i se adreseaza?
Cursul se adreseaza angajatilor din departamentele care vin in contact direct cu clientii.

Programul se adresează organizaţiilor care doresc:
- Să îmbunătăţească modul de comunicare cu clientii;
- Să conştientizeze angajaţii de forţa cuvintelor şi a gesturilor în relaţia cu clienţii;
- Să dezvolte abilităţile, cunoştinţele şi comportamentele angajaţilor astfel încât aceştia să ofere servicii excepţionale care să atragă cât mai mulţi clienţi.

Programul
Locul desfasurarii: Crystal Palace Hotel
Organizator: New Wave Training Center

SAMBATA 30 mai 2009
9:00-11:00 curs
11:00-11:30 pauza de cafea
11:30-13:30 curs

DUMINICA 31 mai 2009
9:00-11:00 curs
11:00-11:30 pauza de cafea
11:30-13:30 curs
Total: 8 ore de curs

Succes!