Reţelele sociale, precum MySpace, şi site-urile cu un conţinut video, precum YouTube, au de asemenea implicaţii supra relaţiilor publice. Din moment ce milioane de utilizatori îşi petrec din ce în ce mai mult timp utilizând astfel de site-uri, aceste medii online devin din ce în ce mai relevante pentru strategiile comunicaţionale ale organizaţiilor.
Totuşi, modul în care se poate comunica pe astfel de site-uri, în condiţiile în care regulile sociale şi culturale sunt chiar mai puternice decât cele legale, rămâne o problemă.
În acelaşi timp, consumatorii sunt imputerniciţi de tehnologiile digitale să-şi exprime opiniile mult mai puternic prin intermediul site-urilor sociale, inclusiv creându-şi şi postându-şi propriile videoclipuri sau comentând împortivă practicilor organizaţionale pe care le consideră incorecte.
Pentru multe organizaţii devine o adevărată provocare să răspunda eficient unor astfel de atacuri. Transparenţa, reacţia imediată şi claritatea reprezintă elemente cheie în acest proces.
Paragraf preluat de la PR Romania.