Exemplu de campanie publicitara (cu factor de agresivitate vizuala)

Exemplu de campanie publicitara (cu factor de agresivitate vizuala)


Avem sa va prezentam un exemplu de publicitate (cu factor de agresivitate vizuala) pentru o campanie de moda, numita "Barbatii imbraca femeile" - intr-o emisiune de televiziune, in Irlanda.


Acest banner publicitar cu un mare factor de agresivitate vizuala si intelectuala, a provocat mari retineri si mari controverse in lumea media irlandeza.

Problema initiala, a generat argumentul denigrarii femeii moderne, prin intermediul publicitatii, spot publicitar interzis mai tarziu.

In cadrul acestui argument media, s-au urmarit:

1. Publicul tinta
2. Timpul de reactie si prima impresie a auditorului
3. Nivelul intelectual al auditorului
4. Calitatea imaginii
5. Ceea ce exprima imaginea
6. Atragerea publicului tinta
7. Curiozitatea
8. Sexualitatea


Iata si poza care a generat controversele, pe de o parte.



Din punct de vedere publicitar este considerata un exemplu de marketing cu un rezultat maxim.