Compania de publicitate indoor Brand Management a anuntat implementarea la nivel local a produsului ESCADS, un sistem de reclama care permite personalizarea mainii curente a scarilor rulante. Primul client al acestui produs este Raiffeisen Bank.
Parte a campaniei “Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank”, promovarea indoor se desfasoara in perioada 22 mai-22 iunie, in cadrul Baneasa Shopping City, si presupune decorarea scarilor rulante precum si personalizarea mainii curente a acestora.
“Acest proiect inovator s-a realizat in cadrul campaniei de comunicare sustinuta de Raiffeisen Bank pentru cardul de credit. Inovatia pe care suportul ESCADS o aduce este modalitatea prin care se permite produsului promovat sa interactioneze intr-un mod activ cu publicul”
spune Razvan Marincoi, marketing manager al Brand Management.
In cei 5 ani de activitate in Romania, compania a realizat managementul campaniilor indoor pentru clienti precum Nokia, Unilever, Ing Bank si Ing Asigurari de Viata, Nestle, Procter & Gamble, Millenium Bank, Kraft, Nivea, Ursus, BRD, Subaru, Vodafone, Master Card, DHL, Aviva, McDonalds, L’Oreal, Romtelecom, Coty, colaborand cu agentiile de media Carat, Initiative, McCann-Erickson, Mediaedge:cia, Mediacom, Media Direction, Mindshare, Optimedia, Punct Advertising, Starcom, Zenith.
Brand Management este prezenta si pe piata din Bulgaria, unde a inregistrat afaceri de 250.000 in 2008, si in Cehia – filiala deschisa in octombrie anul trecut.