Masteratul de Manangement şi comunicare în afaceri

Masteratul de Manangement şi comunicare în afaceri

Despre proiectul Masterul de Management
Masteratul de Manangement şi comunicare în afaceri îmbină, în premieră pentru învăţământul postuniversitar din România, baza teoretică necesară unei bunei înţelegeri a proceselor de comunicare ce au loc în mediul de business cu exemplele reale, de bună practică, adaptate pieţei româneşti.


Masteratul de Management şi comunicare în afaceri oferit de Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice vine tocmai ca o urmare a identificării acestei nevoi, din dorinţa de a sublinia importanţa integrării comunicării în cadrul afacerilor. Astfel, cursurile cuprinse în acest program acoperă o gamă largă de noţiuni din domeniul business-ului, accentuând fuziunea şi interdependenţa a două zone ce multă vreme au fost tratate separat: comunicarea şi afacerile.

Masteratul de Management şi comunicare în afaceri se adresează următoarelor categorii de public ţintă:
- Actuali manageri;
- Absolvenţi de studii economice;
- Actuali întreprinzători;
- Potenţiali întreprinzători / manageri.
- Antreprenori

Nu poate exista o afacere de succes, acolo unde procesele de comunicare sunt deficiente, iar comunicarea, la rândul ei, este o afacere. Iată mesajul pe care cadrele universitare, în colaborare cu practicieni recunoscuţi invitaţi la cursuri, încearcă să îl transmită managerilor, absolvenţilor de studii economice, întreprinzătorilor şi tuturor celor interesaţi de dezvoltarea unei afaceri, prin cursurile acestui masterat.

Misiunea Masteratului de Management şi comunicare în afaceri poate fi rezumată prin valorile care ne ghidează activitatea:
- Excelenţă educaţională şi de formare profesională;
- Carieră;
- Servicii de calitate;
- Interacţiune şi flexibilitate;
- Consiliere şi îndrumare;

Mai multe detalii puteti consulta pe Student on Markting, Lumea Online a spicuit doar cele mai importante topice.