Evenimentul va furniza audientei un ghid complet de informatii privind canalul de comunicare mobil si oportunitatile de promovare si relationare cu consumatorii pe care acesta le ofera, aducand in prim-plan cele mai eficiente strategii, tehnici si solutii de marketing mobil.
Mobile Marketing Conference 2009 va raspunde la intrebari precum:
- Care sunt oportunitatile prin care mobile advertising-ul reuseste sa aduca brandurile mai aproape de consumator?
- Care este gradul de deschidere al utilizatorilor fata de mesajele publicitare primite?
- Cum poate fi masurat succesul campaniilor de mobile marketing?
- Care sunt elementele din publicitatea online ce pot fi imprumutate in marketingul mobil?
- Ce rol joaca operatorul de telefonie mobila in stimularea continutului, aplicatiilor pe telefon si strategiilor de marketing pentru branduri?
- Ce oportunitati de servicii si imbunatatiri ale functionalitatii retelelor se intrevad pentru anul 2010?
- Care sunt tehnologiile si serviciile cu impact major asupra industriei de telefonie mobila, atat in prezent, cat si pe termen lung?
Vino la Mobile Marketing Conference 2009 ca sa afli:
- Cum poti utiliza marketingul mobil pentru a eficientiza comunicarea si fideliza segmentele de public-tinta?
- Cum poti crea continut mobil eficient, element esential in crearea si gestionarea unei campanii?
- Care sunt instrumentele mobile ce pot contribui la succesul unei campanii de marketing?
- Cum poti crea experiente de brand interactive, cheia unei relatii durabile intre consumatori si branduri?
- Cum poti alege cele mai bune formate de mobile advertising?
- Care sunt cele mai bune practici de mobile marketing?
- Cum poti integra cu succes strategiile de marketing mobil in mixul de comunicare?
Evenimentul se adreseaza unei audiente formate din:
- Brand Manageri
- Specialisti Marketing
- Media Buyers si Media Planners
- Publishers
- Dezvoltatori de software
- Operatori wireless si furnizori de servicii
- Executivi din agentii de publicitate
- Companii de cercetare de piata
- Integratori si agregatori