Mobile Marketing Conference

Pe 13 mai 2009, la hotel Radisson Blu Bucuresti, va avea loc cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference, un eveniment complex dedicat strategiilor de comunicare in mediul mobil.

Evenimentul va furniza audientei un ghid complet de informatii privind canalul de comunicare mobil si oportunitatile de promovare si relationare cu consumatorii pe care acesta le ofera, aducand in prim-plan cele mai eficiente strategii, tehnici si solutii de marketing mobil.

Mobile Marketing Conference 2009 va raspunde la intrebari precum:

- Care sunt oportunitatile prin care mobile advertising-ul reuseste sa aduca brandurile mai aproape de consumator?
- Care este gradul de deschidere al utilizatorilor fata de mesajele publicitare primite?
- Cum poate fi masurat succesul campaniilor de mobile marketing?
- Care sunt elementele din publicitatea online ce pot fi imprumutate in marketingul mobil?
- Ce rol joaca operatorul de telefonie mobila in stimularea continutului, aplicatiilor pe telefon si strategiilor de marketing pentru branduri?
- Ce oportunitati de servicii si imbunatatiri ale functionalitatii retelelor se intrevad pentru anul 2010?
- Care sunt tehnologiile si serviciile cu impact major asupra industriei de telefonie mobila, atat in prezent, cat si pe termen lung?

Vino la Mobile Marketing Conference 2009 ca sa afli:

- Cum poti utiliza marketingul mobil pentru a eficientiza comunicarea si fideliza segmentele de public-tinta?
- Cum poti crea continut mobil eficient, element esential in crearea si gestionarea unei campanii?
- Care sunt instrumentele mobile ce pot contribui la succesul unei campanii de marketing?
- Cum poti crea experiente de brand interactive, cheia unei relatii durabile intre consumatori si branduri?
- Cum poti alege cele mai bune formate de mobile advertising?
- Care sunt cele mai bune practici de mobile marketing?
- Cum poti integra cu succes strategiile de marketing mobil in mixul de comunicare?

Evenimentul se adreseaza unei audiente formate din:

- Brand Manageri
- Specialisti Marketing
- Media Buyers si Media Planners
- Publishers
- Dezvoltatori de software
- Operatori wireless si furnizori de servicii
- Executivi din agentii de publicitate
- Companii de cercetare de piata
- Integratori si agregatori