Raport USA: Investitii in publicitate

Raport USA: Investitii in publicitate

Serviciul de rating al Standard & Poor a apreciat ca incetinirea vitezei economiei americane afecteaza industria de media si divertisment.


S&P a declarat ca, in pofida previziunilor, totusi veniturile din publicitate vor creste in Statele Unite, in special gratie alegerilor prezidentiale, Jocurilor Olimpice si extinderii internetului in industrie.

S&P considera ca providerii de internet si cablu TV, pe langa retelele de radiodifuziune, ziare si posturi de radio, atrag o parte a bugetelor alocate pentru alegeri, in timp ce radioul, ziarele, revistele si televiziunea continua sa isi piarda, treptat, cota de bugete atrase.

Cheltuielile publicitare online, inclusiv publicitatea pe motoarele de cautare, le-au depasit pe cele in reviste in 2006, S&P asteptandu-se ca bugetele alocate online-ului sa le depaseasca pe cele alocate publicitatii radio in 2008.

Sursa: UnderClick (cu multumiri)