Pentru intervalul 1-15 februarie 2008, incasarile principalelor posturi de televiziune de la primii cinci investitori in publicitate sunt estimate la 1,8 milioane de euro net, in timp ce, in 2009, au coborat la 1,47 milioane de euro, potrivit datelor companiilor Alfa Cont si de Media Hub.
Tot in primele 15 zile din februarie, numarul reclamelor difuzate de primii cinci advertiseri a scazut cu 11% in 2009, fata de valorile inregistrate anul trecut.
Pe de alta parte, 2009 a adus o schimbare in ierarhia celor mai mari investitori in publicitate. Astfel, daca perioada 1-15 februarie avea in fruntea clasamentului, anul trecut, companii din zona de ingrijire personala si domestica, iar pe locul trei se aflau telecomunicatiile, in 2009 au ajuns in top companii farmaceutice si cele cunoscute ca producatoare de dulciuri si cafea.
Concret, in intervalul 1-15 februarie 2008, pe primul loc al investitiilor in publicitatea TV se afla Procter & Gamble, cu 600.000 de euro pentru aproximativ 5.000 de difuzari de spoturi, iar pe locurile urmatoare - Unilever, operatorul de telefonie mobila Orange, compania de cosmetice L'Oreal si producatorul de dulciuri Kraft Foods Romania, potrivit Newsin.
Continua stirea pe sursa, FrontNews