TV Online gratis - viitorul in televiziune si marketingul online

Televiunea online si contextul publicitatii video

Televiziunea online si publicitatea in Romania au atins un nivel ce ofera perspective pentru utlizatorii online si beneficiarii de publicitate.


Formatele video sunt complexe si pun la dispozitie un target de publicitate foarte variat. Televiziunea online, TV-ul online, reprezinta o metoda avansata si matura de marketing. Spoturile de marketing online ofera promovabilitate crescuta si un grad de eficienta ridicat.

Atractivitatea, eficienta per click si costurile fac publicitatea video foarte eficienta.

Atat pentru publisheri cat si pentru advertiseri.

In comparatie cu publicitatea standard, animatii si pozele sau link-urile, spoturile video genereaza continut si promovabilitate mai mare insasi prin fapul ca utilizatorul isi poate forma un overview asupra campaniei ce este promovata.

Agenţiile de publicitate care mişcă inteligent îşi adaptează strategiile pentru a ţine pasul cu tehnologia, economia şi audienţa.

Internetul are un efect major, iar în România, procentul de penetrare a broadband-ului este de doar 10%, în timp ce în alte ţări occidentale acesta ajunge până la 40%.

Succes