Asigurarea telefonului mobil: Vodafone

Asigurarea telefonului mobil: Vodafone

Asigurarea ofera clientilor Vodafone Romania, indiferent ca se afla in tara sau in strainatate, inlocuirea telefonului/modemului USB si rambursarea sumei pentru eventualele apeluri neautorizate efectuate, in functie de nivelul ales.

Vodafone Romania anunta lansarea serviciului Asigurarea Mobila Vodafone, prin care clientii serviciilor pe baza de abonament, ai ofertei Vodafone Avantaj si Vodafone Acasa isi pot asigura telefonul mobil sau orice dispozitiv de conectivitate mobila - modem USB, in caz de furt sau distrugere. Noul serviciu este disponibil, incepand de astazi, pentru toti clientii Vodafone care incheie un nou abonament sau la achizitionarea unui nou telefon mobil sau modem USB.

„Asigurarea Mobila Vodafone este un serviciu inovator, care ofera clientilor acoperirea costurilor pentru inlocuirea telefonului sau a modemului de date mobile, in situatia in care acesta a fost furat sau deteriorat. Astfel, oriunde s-ar afla, in tara sau in strainatate, clientii nostri pot preveni costuri suplimentare nedorite si au siguranta ca vor primi, in cel mai scurt timp, un nou dispozitiv pe care sa il foloseasca in continuare”

a spus Karsten Wildberger Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

Clientii Vodafone pot opta pentru unul din cele doua tipuri de asigurare disponibile, Standard, cu 1,99 Euro / luna sau Premium, cu o taxa lunara de 2,99 Euro. Tariful lunar al asigurarii va fi inclus in factura Vodafone.

Asigurarea Standard acopera situatiile in care telefonul mobil sau dispozitivul de date este furat sau distrus, acesta fiind inlocuit cu unul similar, cu valoare de pana la 1000 de Euro. Asigurarea Premium acopera in plus si situatiile de defectiuni accidentale provocate prin contactul cu diverse lichide, telefonul deteriorat sau furat fiind inlocuit cu unul similar, in limita valorii de 1500 de Euro. De asemenea, pentru beneficiarii Asigurarii Premium, Vodafone va rambursa suma corespunzatoare apelurilor neautorizate efectuate de pe telefonul mobil furat sau a utilizarii serviciilor de date prin modemul de date, in limita a 500 de Euro.

In situatia neplacuta a furtului sau distrugerii telefonului mobil, clientii Vodafone au la dispozitie o procedura simpla prin care pot solicita o despagubire. Pentru a beneficia de avantajele oferite de Asigurarea Mobila Vodafone, utilizatorii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

- sa solicite catre Vodafone Romania blocarea SIM-ului, in cazul furtului sau disparitiei telefonul mobil sau a cardului de date, in maxim 24 de ore de la producerea incidentului si sa reclame imediat incidentul la politie;

- sa solicite Administratorului politei o despagubire in maxim 7 zile de la constatarea furtului sau a distrugerii telefonului mobil / modemului USB. Clientii Vodafone au la dispozitie numarul de telefon +40 21 380 85 00, fie ca se afla in Romania sau in afara tarii.


Paragrafe preluate cu acordul Comunicate de presa