Despre oportunitati si tendinte in industria de facility & property la prima editie Facility & Property Management Conference

Despre oportunitati si tendinte in industria de facility & property la prima editie Facility & Property Management Conference


Cresterea productivitatii angajatilor, o mai buna gestionare a spatiului de lucru, optimizarea serviciilor de configurare a modului de operare si receptie a cladirilor –acestea sunt cateva dintre concluziile la care au ajuns specialistii prezenti in zilele de 9 si 10 iunie la prima editie a evenimentului Facility & Property Management conference, eveniment dedicat provocarilor, oportunitatilor si tendintelor in industria locala de FM.


In timpul conferintelor din prima zi a evenimentului, specialisti recunoscuti in domeniu au incercat sa ofere solutii si alternative de succes la dificultatile cu care se confrunta proprietarii de birouri si cladiri de pe piata locala. Adrian Balasu, Marketing & Sales Manager pentru compania Building Support Services, a discutat despre gradul de neocupare pentru cladirile de birouri de clasa A, care s-a situat in primele cinci luni la 7%, pana la sfarsitul anului fiind estimata o crestere a gradului de neocupare pana la maxim 10%,. Concluzia expertului a fost ca proprietarii de birouri ar putea pierde 30 mil. euro pe an din chirii.

Pe de cealalta parte, Tim Wilkinson, joint managing director al companiei de consultanta imobiliara DTZ Echinox a adus in discutie beneficiile pe care criza le-a adus sectorului de property management, care a devenit un element important pentru gestionarea eficienta si reducerea costurilor de intretinere a unei cladiri.


Renate Kremmer (Executive Director, Drees & Sommer Romania) a prezentat tendintele in facility management - imobilul trebuie abordat precum un factor de cost si resursa valoroasa , focusare asupra core business-ului si externalizarea serviciilor, dar si optimizarea proceselor respectiv cresterea productivitatii angajatlor.

Tudor Trita a prezentat o serie de aplicatii utile pentru managementul imobilelor, oferind solutii pentru o infrastructura eficienta. De asemenea, a subliniat importanta departamentului de FM in cadrul unei companii, si impoactul acestuia asupra optimizarii costurilor.

Cei prezenti la conferinta au mai putut afla ce solutii si servicii de eficienta energetica exista si cum pot acestea imbunatati performantele unei cladiri (Rudolf Mosoiu, Director de marketing Schneider Electric Romania), cum arata un proces coerent de facility management (Elena Braglia, Energy Efficiency Building Director, Yuppies Group), dar si strategii pentru gestionarea cu succes a unui portofoliu imobiliar (Eugen Stoenescu, Head of Commercial Property Management, Building Support Services).

Evenimentul s-a continuat a doua zi, 10 iunie, cu doua seminarii intensive sustinute de companiile Building Support Services si ARCHIBUS Solution Centers Romania.

Facility & Property Management Conference a reunit pe parcursul celor doua zile peste 120 de participanti si a fost un eveniment organizat de Evensys. Partenerul principal a fost compania BSS. Sponsorii evenimentului au fost Archibus Solution Centers Romania, Schneider Romania si Yuppiers Services.

Mai multe informatii legate de evenimentul Facility & Property Management Conference/

Sursa comunicatului de presa, cu acordul Comunicate de presa