Internautii sunt de doua ori mai predispusi sa dea click pe anunturile publicitare de marimi mari, precum si sa vizualizeze publicitate inserata in clipuri video, in comparatie cu ad-urile mici non-video, conform unui prim studiu realizat de Google pe acest segment, a scris Wall Street Journal.
Studiul reliefeaza faptul ca, in medie 0,1%, dintre internautii americani dau click pe bannere publicitare de dimensiuni mici, rata de click crescand insa pana la 0,37% in cazul bannerelor ce ocupa jumatate din pagini sau segmentul vertical din laterale. De asemenea, 54% dintre internauti urmaresc reclamele video pana la final.
Ari Paparo, product manager al Google, a subliniat ca studiul a fost realizat pentru a ajuta advertiserii sa inteleaga mai bine ce fel de publicitate si in ce formate dau rezultate mai bune.
Raportul arata de asemenea ca obiectivul publicitatii de tip display nu este numai acela de a atrage click-uri. Alte forme care arata succesul unei campanii prin bannere sunt rata de interactiune, timpul de interactiune sau cat la suta din reclama video a fost vizualizata.
Studiul a subliniat ca unul din cinci internauti care a intrat in contact cu un banner a cautat ulterior informatii pe un motor de cautare despre acel brand, in timp ce unul din trei a vizitat site-ul brand-ului la care s-a facut reclama, intr-o perioada de 4 saptamani.
Oferit de Daily Business