Medmedia companie independenta cu capital integral romanesc a lansat reteaua de indoor media in spitale, clinici si cabinete medicale grupate, oferind suporturi click Frame si SnapLight 70 x 100 cm .
Potrivit reprezentantilor companiei reteaua este prezenta pentru moment in 8 orase resedinta de judet (Sibiu, Iasi, Slatina, Arad, Bacau, Ploiesti, Miercurea Ciuc, Alexandria) cu peste 500 de locatii, iar pana la sfarsitul anului se va obtine acoperire nationala;
“pentru moment eforturile de dezvoltare sunt axate catre Spitalele Judetene si Municipale – mamuti cu mii de angajati ce deservesc de regula peste 50 % din populatia unui judet”
Acest canal media de nisa se adreseaza in principal clientilor Pharma & HealthCare, insa specificul nisei poate fi speculat si de alte brand-uri a caror imagine este construita in jurul ideii de stil de viata sanatos.
Principala caracteristica a nisei o constitue interesul si receptivitatea publicului la solutii si alternative terapeutice, “sfaturi medicale”, iar timpul mare de expunere la mesaj (35 min-mediu) duce la optinerea unui grad ridicat de memorare al mesajului.
Publicitarii cauta diversificarea mix-ului media, iar canalele alternative sunt tot mai apreciate datorita costurilor reduse si targetarii precise.
”Este important ca mesajul publicitar sa fie transmis atunci cind publicul este dispus sa il primeasca si sa il aprecieze. De fiecare data cind sunt racit jur ca o sa ma las de fumat - asa este si cu publicul nostru – aflat intr-o necesitate medicala esti mult mai receptiv si dispus sa accepti mesajul transmis, acest lucru generind decizie de cumparare”
... a declarat Ionut Flintoaca, Managing Director, medmedia.
Detalii despre campaniile publicitare pe www.medmedia.ro | Comunicat prealuat cu acordul scris al Comunicate de presa