Pornind de la graficul statistic (vezi grafic) oferit de MarketingSherpa, realizat pe baza unei cercetari de marketing (sondaj de opinie) asupra impactului publicitatii si al efectelor publicitatii in campaniile de televiziune si pe internet, s-a ajuns la concluzia ca factorul principal este "Interactivitatea video in publicitate"
Si cea mai dorita facilitate pare sa fie, chiar si in cazul publicitatii video, interactivitatea. Adica, probabil, fie integrarea unui layer interactiv de publicitate in cadrul unui clip video, fie integrarea interactivitatii in spotul respectiv, fie chiar crearea unei campanii care sa contina un continut video mai amplu, iar interactivitatea sa fie traseul unic pe care il poate alege utilizatorul sa il parcurga prin acel continut. Si e clar ca aceasta facilitate favorizeaza internetul ca mediu pentru continutul publicitar video, deoarece pe TV niciuna din variantele de mai sus nu e posibila.
Urmatoarele doua facilitati din top sunt adaptabile la ambele medii, atat crearea de variante diferite pentru grupuri-tinta diferite, cat si afisarea unei referinte (numar de telefon, website) pe toata durata clipului. La prima din ele, insa, se poate aplica unul din avantajele internetului, anume cel de a putea atinge si atrage grupuri-tinta cu un anumit specific, dincolo de datele demografice, pe care TV-ul nu le poate diferentia.
Afta detalii despre interactivitatea in publicitate pe bloglui lui Ionut Oprea (Clickio).