Telefonia IP scade costurile de comunicaţii cu 40%

Telefonia IP scade costurile de comunicaţii cu 40%

Casa de soluţii CRESCENDO anunţă că, VOLKSBANK România, a treia bancă din sistem la sfârsitul anului 2008, cu active de peste 5,3 miliarde euro şi o cotă de piaţă de 6,79% a ales soluţia Cisco IP Telephony, pentru a reduce costurile operaţionale aferente comunicaţiilor.

Proiectul a fost demarat prin implementarea soluţiei în câteva sedii cheie VOLKSBANK România şi într-un sediu din Cipru. Soluţia a fost concepută, modelată şi implementată de echipa CRESCENDO, împreună cu specialiştii băncii.

Pentru a susţine strategia de dezvoltare a băncii, comunicarea este vitală. Iar volumul comunicării determină ca, din structura costurilor operaţionale, costurile de telefonie să ocupe o parte reprezentativă.

În acest context, implementarea unei soluţii de comunicaţii care să eficientizeze activitatea personalului băncii şi să faciliteze reducerea simţitoare a costurilor de telefonie şi de administrare a reţelei a devenit o prioritate pentru VOLKSBANK.

„Implementarea în cateva sedii a soluţiei Cisco IP Telephony a reprezentat începutul rezolvării, cu succes, a problemei costurilor de telefonie ale băncii. Pentru aceste sedii, mutarea către telefonia IP a permis o reducere cu aproximativ 40% a costurilor operţionale aferente comunicaţiilor.”

... afirmă Daniel Oană, CIO VOLKSBANK.

Apelurile interne între sediul central şi sucursale sau între sucursale se efectuează acum prin reţeaua IP, neexistând costuri pentru transferul prin reţele externe.

Iar pentru apelurile ce se efectuează prin transferul în afara reţelei, rutarea inteligentă a apelurilor determină o scădere apreciabilă a costurilor aferente. Chiar şi soluţia temporară mixtă, care utilizează şi echipamente PBX tradiţionale, realizează economii.

Consolidarea reţelelor de date şi voce a redus costul de gestiune al schimbărilor inerente de setări, prilejuite de adăugarea, mutarea sau schimbarea setărilor utilizatorilor.

„Pentru agenţii din trezorerie, am optat pentru soluţia de înregistrare voce CallRec de la Zoom. Acum, ordinele de vânzare / cumpărare valută, transmise către trezorerie, rămân înregistrate în istoricul clienţilor, eliminându-se gradul de risc al contestării acestora.”

... afirmă Dl. Daniel Oană.

Pentru a asigura un nivel crescut de securitate IT&C, care să prevină eventualele atacuri, specialiştii Crescendo au proiectat şi implementat o soluţie de securitate conformă cu politica băncii.

Prin centralizarea evenimentelor de securitate, administratorii reţelei VOLKSBANK au acum o vedere de ansamblu asupra incidentelor din retea, ceea ce a dus la îmbunătăţirea timpului şi a modului de tratare al acestora.

Întregul proiect a necesitat un buget total de până la 100 000 Euro.
„Scopul nostru este acela de a oferi treptat un serviciu de comunicaţii consecvent în toată organizaţia. În acelaşi timp, conjunctura economică ne obligă să reducem costurile de operare, să centralizăm administrarea şi să creştem nivelul de securitate la nivelul intregii bănci. După analiza atentă a pieţei, am ales soluţiile Casei de soluţii CRESCENDO, care ne ajută să ne aficientizăm activitatea şi contribuie semnificativ la asigurarea satisfacţiei clienţilor nostri şi la fidelizarea lor.”

... completează Dl. Daniel Oană.

Comunicat partial preluat cu acordul in prealabil al Comunicate de presa