„Avand in vedere tendinta de a eficientiza investitiile in publicitatea online, am dezvoltat modalitatea de plata la click pentru advertiserii care cumpara spatii media online prin intermediul bursei”, a declarat Valentin Oeru, director executiv in cadrul TradeAds.
In luna aprilie au fost disponibile la tranzactionare peste 500 de milioane de afisari.
„Bursa ofera in prezent acces la o audienta de peste 4,11 milioane de utilizatori unici, cifra ce este in crestere permanent, avand solicitari de aderare din partea mai multor siteuri, iar altele fiind recent adaugate” a adaugat Valentin Oeru.
Principiul bursei de publicitate online se bazeaza pe Generalized Second-Price Auction, mecanismul de licitare permitand astfel stabilirea pretului in functie de cerere si oferta.
Acest mecanism permite, mai ales in situatia inventory disponibil foarte mare, eficientizarea campaniilor pentru advertiseri, dar si conversia in bani a unor spatii media ce altfel nu pot fi monetizate.
Pretul mediu in regim CPM pentru luna aprilie 2009 a fost de 0,64 euro fata de o plaja de rate-card al siteurilor inscrise in bursa de 10 - 18 euro.
„Pregatim pentru perioada urmatoare o serie de indicatori ai bursei de publicitate online care sa permita urmarirea unor tendinte in ceea ce priveste piata. Ne dorim ca ceea ce se intampla in cadrul bursei de publicitate sa reflecte si sa se reflecte in tranzactiile de spatii media online, fie ca acestea sunt sau nu tranzactionate in cadrul TradeAds”, a declarat Ionel Naftanaila, director adjunct in cadrul bursei de publicitate online.
"Daca in 2007 si 2008 asistam la o inflatie media si la cresteri anuale de 30-50% la rate-cardului siteurilor de afaceri, vom avea acum posibilitatea a a vedea care este pretul la care se incheie tranzactiile, cifrele medii din luna aprilie fiind mult sub rate-cardurile afisate in piata", a completat Naftanaila.
via UnderClick