Descriere generală a sistemului TradeAds
Principiul pe care se bazează TradeAds este unul foarte simplu: prin crearea unei pieţe guvernate doar de legile cererii şi ofertei, publisherilor din piaţă (indiferent de dimensiuni, trafic, profil demografic al vizitatorilor sau conţinut al paginilor) li se oferă posibilitatea de a tranzacţiona impresiile publicitare nevândute în regim premium.
În acest fel, publisherii îşi maximizează venitul prin capitalizarea impresiilor ne-vândute, care în caz contrar s-ar pierde şi nu ar genera niciun fel de venit. Preţul este determinat dinamic, în timp real, de către serverele noastre, pentru fiecare impresie în parte.
Astfel, în momentul în care un utilizator intra pe un site, codul TradeAds din pagina respectivă face o solicitare către serverele noastre.
Un algoritm complex determina, în funcţie de caracteristicile paginii de pe care s-a făcut cererea, de caracteristicile site-ului, şi de caracteristicile utilizatorului, care sunt bannerele eligibile pentru solicitarea curentă. Dintre aceste bannere, conform unui mecanism de licitaţie de tip Generalized Second-Price Auction, se alege bannerul advertiserului care a licitat cel mai mult pentru impresia respectivă.
Dupa ce un anumit banner este afişat, informaţiile legate de afişarea bannerului respectiv sunt stocate în sistemele noastre, pentru a îmbunătăţi şi mai mult performanţa campaniilor.
Ad-uri în TradeAds
Deocamdata, TradeAds suportă doar ad-uri de tip imagine (.gif, .jpg), sau ad-uri de tip Standard Flash.
Standard IAB
Formatele acceptate pentru zonele create de publisheri sunt cele standard IAB:
- 728 x 90 (Leaderboard)
- 468 x 60 (Banner)
- 120 x 600 (Skyscraper)
- 160 x 600 (Wide skyscraper)
- 300 x 250 (Medium rectangle)
Flexibilitate în TradeAds
TradeAds oferă publisherilor control deplin asupra reclamelor livrate pe site-urile ce le aparţin. Fiecare ad poate fi aprobat sau respins manual de către publisher. Cea mai eficientă abordare cu privire la aprobarea reclamei este folosirea opţiunii de auto aprobare, lucru care asigura un grad maxim de umplere a spaţiului publicitar. Setările legate de auto-aprobare pot fi schimbate oricând în sistem. Totuşi, dacă un publisher a ales să aprobe manual ad-urile, acesta va trebui să intre frecvent în sistem pentru a se asigura că spaţiile sale publicitare livrează încontinuu reclamă.
Evaluarea performanţei zonelor
Sistemul oferă un set elaborat de instrumente pentru evaluarea performanţei zonelor publicitare. Astfel, în zona dedicată publisherilor, se pot vedea rapoarte detaliate cu privire la performanţele fiecărei zone în parte, rapoarte ce conţin indicatori ca preţul mediu, rata medie de click, numărul de afişări sau încasări totale pentru zona respectivă.
Inregistreaza-te aici in TradeAds
Succes!