O noua campanie publicitara marca BMW s-a lansat astazi si in Romania. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania isi indreapta atentia asupra sentimentului de bucurie pe care ti-l ofera un model BMW.
Intr-o perioada in care volumul vanzarilor unui constructor auto se bazeaza pe traditia si experienta pe care o are, dar mai ales pe politica de marketing pe care o adopta, BMW a decis sa lanseze o noua campanie de imagine, botezata
"Joy is BMW". Campania construita pe mesajul "Joy is BMW" se plaseaza aproape de valorile primordiale ale marcii, aceasta dorind sa aduca in prim plan "bucuria" de a te afla la volanul unui autoturism produs de BMW.
Intr-o perioada in care bavarezii vor prezenta pe piata auto o gama tot mai extinsa de modele, acestia doresc ca marca sa fie vazuta cat mai bine, trimitand un mesaj constant si coerent catre latura emotionala a clientilor. Noua campanie de imagine este creata de agentia americana GSD&M Idea City si se bazeaza pe trei elemente principale oferite de modelele BMW.
Primul dintre aceste atribute il reprezinta performanta eficienta pe care masinile BMW o ofera datorita tehnologiei EfficientDynamics. Al doilea element important este designul, studiile efectuate aratand ca acesta este unul din principalii factori atunci cand vine vorba de achizitionarea unui automobil produs de BMW. Ultimul atribut pe care se bazeaza aceasta campanie, este bucuria. Bucuria de a dispune de o tehnologie avansata si de a detine un produs cu adevarat bun si frumos. Noua campanie va fi promovata la televizor, in presa scrisa si pe internet.
Mai multe detalii despre campanie aici