Joi, 24 septembrie 2009 este prima dintre cele doua zile ale PowerCamp (24-25 septembrie 2009), evenimentul de training si dezvoltare personala si a afacerii, organizat de revista Biz la Hotel Intercontinental.
Ce este PowerCamp
PowerCamp inseamna 15 sesiuni de traininguri si prezentari cu peste 30 de specialisti si traineri in strategie, leadership, time management, optimizarea costurilor, e-commerce, internet marketing s.a.
Evenimentul are loc in doua module in paralel: Career Stream si Business Stream. Cele doua directii se completeaza prin valoarea adaugata de networking si prin cele patru serii de traininguri online ce se desfasoara in octombrie si noiembrie si pe care participantii la eveniment le primesc gratuit.
Modulul Career Stream contine sesiuni precum Manager PowerTools, Leader PowerKit, Self Management, Less Is More. 3 Pasi ai creativitatii in business, Project Management, SalesClass: Tehnici de finalizare in vanzari.
Modulul Business Stream are sesiuni de Business PowerTools, Blue Ocean Strategy, eCommerce: Secretele unui magazin online de success, Online Business Models, Fusion Marketing.
Dintre traineri mentionam pe Mihai Ghyka, Eisenhower Fellow 2009, Marius Ghenea, Presedinte, PC Fun, Oliver Olson, Country Manager Romania, CEU Business School, Eusediu Margasoiu, Managing Partner, The Network, Bogdan Georgescu, Managing Partner / Romania, Colliers International, Antonio Eram, Founder & CEO, NETOPIA, Decebal Marin, Managing Partner Corporate Dynamics, Radu Ionescu, Consultant Negociator, RDI Resources, Development & Ideas, Daniel Bichis, Manager, Competent Consulting, Luiza Toma, Internal Communication Manager, Kurt Weber, Managing Director Horvath&Partners, Cristina Pasat, Director General Professional, Cosmin Alexandru, Director Asociat, Brandivia, Radu Ionescu, Managing Partner, Kinecto, Bobby Voicu, Blogge, Alex Visa, General Manager, Hyperactive si altii.
Cui i se adreseaza PowerCamp
Evenimentul PowerCamp este dedicat marketerilor cu experienta, antreprenorilor, middle management din corporatii, tinerilor profesionisti care isi doresc o metoda personala a succesului, creata si implementata special pentru ei si oamenilor de afaceri interesati de e-commerce si internet marketing.
Revista Biz a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri.
Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.
In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor proiecte ca : GreenBiz Forum, Zilele Biz, Biz Academy, RoTaxLaw, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz.
Viziteaza website-ului evenimentului PowerCamp aici!
Comunicat de presa