Datorita succesului programului desfasurat in 2007 si 2008, care a inregistrat pana acum peste 200 de participanti, vor incepe din 12 octombrie 2009 noile activitati ale programului cu organizarea a doua cursuri cu participare deschisa: Sales Process Overview si Presentation Skills
ANIS impreuna cu CHF Romania au lansat in 2007 programul de training numit '1001 specialisti'.
Obiectivul acestui program a fost acela de a instrui o intreaga generatie de specialisti in vanzari si marketing din cadrul industriei IT din Romania.
Sales process overview se desfasoara pe parcursul a 3 zile, fiind configurat pe baza metodologiei standard IBM de vanzari solutii IT complexe.
Cursul ajuta oamenii de vanzari sa inteleaga cum functioneaza ciclul de cumparare al clientului; ajuta, de asemenea directorii de vanzari sa inteleaga etapele ciclului de vanzare, astfel incat acestia sa isi poata determina subordonatii sa aiba rezultate mult mai bune si intr-un timp previzibil.
Acest training prezinta in detaliu:
- alinierea activitatilor si planurilor de vanzari proceselor de achizitie ale clientilor
- identificarea punctelor de interes maxim ale clientilor
- relationarea cu factorii de decizie din companiile clientilor
- crearea unei legaturi intre caracteristicile produselor si nevoile de business ale clientului
- influentarea viziunii de cumparare a clientilor
- calificarea ofertelor pe baza unor criterii obiective, bine stabilite
- instrumente pentru a comunica eficient informatii despre clienti in cadrul organizatiei
Participantii pot sa fie directori de vanzari, manageri de dezvoltare, reprezentanti de vanzari si responsabili de conturi, manageri de produs si specialisti in marketing.
Cursurile se vor desfasura in Bucuresti si in Cluj Napoca, dupa urmatorul program:
- Presentation Skills: 12-13 octombrie 2009, Cluj-Napoca; 19-20 noiembrie 2009, Bucuresti.
- Sales Process Overview: 16-18 noiembrie 2009, Cluj Napoca; 23-25 noiembrie 2009, Bucuresti.
Mai multe detalii despre eveniment
Succes!