Spotul campanei 121.ro La Volan a castigat trofeul de aur la ADOR 2009

Spotul campanei 121.ro La Volan a castigat trofeul de aur la ADOR 2009

Spotul campaniei de siguranta rutiera 121.ro La Volan, lansata de 121.ro - Comunitatea femeilor senzationale - a castigat trofeul de aur la festivalul de publicitate ADOR 2009, la categoria Online, sectiunea Virals.


Don't Drink & Drive - Girls Night Out, realizat de agentia Saatchi & Saatchi, cu sprijinul Redd's, a fost desemnat de catre juriul international al competitiei drept cel mai bun dintre cele 12 lucrari inscrise la aceasta categorie.

„Aceasta recunoastere ne bucura nespus si ne motiveaza sa continuam campania de siguranta rutiera pe care am demarat-o in primavara, cu atat mai mult cu cat a fost realizata in cea mai mare parte pro-bono.

Multumim echipei de la Saatchi & Saatchi pentru ca a crezut in proiectul nostru si s-a implicat cu mult entuziasm, multumim sponsorului nostru Redd\'s si tuturor partenerilor campaniei 121 La Volan. Speram ca eforturile noastre sa contribuie la reducerea numarului de accidente de pe soselele din Romania si la un trafic mai sigur”

... a declarat Daniela Fugaru Kammrath, Redactorul Sef al site-ului www.121.ro.

„Trofeul de aur ADOR pentru Girls night out ne aduce bucurie si ne demonstreaza faptul ca putem realiza local creatii apreciate la nivel international. Multumesc echipei de la 121.ro pentru ca a crezut si a sustinut o idee curajoasa si de impact, precum si intregii echipe. Faptul ca viralul a ajuns pe cele mai populare bloguri si ca se bucura si acum de o mare vizibilitate pe internet ne da incredere si ne motiveaza sa venim cu idei si mai curajoase pentru viitoarele proiecte 121.ro”

... a declarat Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi.