Cum faci publicitate pe YouTube?
Pentru a avea trafic, o solutie rapida si buna este de a plati pentru publicitate, pentru trafic utilizand YouTube si serviciul Google de publicitate - Google AdWords.
Viralele si reclama platita pe YouTube iti pot aduce castiguri, iti pot aduce trafic si te pot face cunoscut.
Rasfoind ghiul oferit de Google, din care am sa va listez cateva paragrafe, mi s-au parut utile si corect descrise pentru a putea obtine trafic (e drept platit) printr-o campanie publicitara.
Cum fac publicitate pe YouTube prin Google AdWords
Puteţi utiliza contul AdWords existent pentru a viza anunţuri pe paginile YouTube, prin intermediul reţelei de conţinut Google. Anunţurile au un preţ competitiv şi bazat pe modelul de licitaţie AdWords existent. Puteţi alege direcţionarea în funcţie de context sau de destinaţia de plasare. Aproape orice format de anunţ AdWords - imagine, video, text - poate apărea în, pe sau alături de conţinutul video, pe paginile YouTube. (Acest lucru se întâmplă cu excepţia anunţurilor Adwords InVideo, care sunt disponibile numai pentru conturile gestionate şi care apar pe toate site-urile editorilor video, în afară de YouTube, deoarece YouTube oferă propriul format InVideo.)
Publicitatea autogestionată (Promoted Videos (Videocipuri promovate))
De asemenea, puteţi crea un cont autogestionat Promoted Videos (Videoclipuri promovate), amplasat într-o poziţie de vârf a sistemului AdWords şi care utilizează modelul de tarifare AdWords. Veţi conecta conturile YouTube şi AdWords pentru a difuza un videoclip promovat. Promoted Videos (Videoclipurile promovate) sunt un format specific de anunţuri YouTube, care promovează un videoclip YouTube existent cu o imagine, un text de anunţ şi cuvinte cheie.
Aceste anunţuri apar în dreptul rezultatelor căutării pe YouTube. Făcând clic pe anunţ, utilizatorii vor accesa direct videoclipul conectat sau pagina de canal de pe YouTube.
Vânzări directe de anunţuri Puteţi cumpăra inventar direct, pe bază de contract, prin intermediul vânzărilor de anunţuri YouTube.
Tarifarea pentru formatele de anunţuri YouTube are la bază cheltuieli prestabilite cu angajamente de costuri mai ridicate şi un model de rezervare bazat pe afişări.
Inventarul de vânzări disponibil aici este diferit de cel oferit de vânzările directe de anunţuri Google AdWords şi de cel disponibil prin intermediul conturilor YouTube Promoted Videos (Videoclipuri promovate).
Deşi YouTube oferă propriile soluţii de publicitate unice, pe una dintre ele o utilizează în comun cu AdWords, şi anume formatul pentru anunţuri InVideo (anunţ Flash suprapus animat). Acest format este identic cu cel al anunţurilor InVideo Google AdWords.
Cu toate acestea, versiunea YouTube a formatului de anunţ InVideo poate fi însoţită opţional de un anunţ imagine banner, cu dimensiunea de 300 x 250. Aceste anunţuri pot fi, de asemenea, difuzate de către o terţă parte, o opţiune care nu este acceptată încă de Reţeaua de conţinut Google. Anunţul Google AdWords in Video apare alături de conţinutul categoriilor YouTube sau împreună cu un conţinut video care aparţine partenerului premium sau utilizatorului.
Aflati mai multe despre AdWords si publicitatea platita pe YouTube