Expo Media organizeaza in data de 28 octombrie 2009, un workshop dedicat pietei de CRM din Romania.
Evenimentul se adreseaza project managerilor CRM, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.
Printre subiectele ce vor fi abordate se numara: ‘Instrumente de lucru pentru eficientizarea relatiei cu clientii curenti: Collection, CRM, Contract Management’ – studiu de caz prezentat de Dan Balaceanu, Product Manager Microsoft Solutions, Total Soft, ‘Literatura intalneste automobilele’– studiu de caz prezentat de Razvan Iliescu, director general, Bell Gateway, ‘CRM on Demand vs CRM on Premise’ – o discutie libera intre participantii la workshop si speakeri, moderata de jurnalistul Gabriel Vasile de la Market Watch.
Partenerii evenimentului sunt: Advantage Software Factory, Microsoft Dynamics, DNA Solutions si Customer Service School.
Un element specific conferintelor organizate de Expo Media il reprezinta accesul gratuit la sesiunile conferintei daca titulatura participantului contine acronimul CRM, indiferent de ierarhie. Pentru celelalte cazuri accesul se face contra cost, taxa de participare fiind de 50 de euro.
Comunicat promovat cu acordul Comunicatelor de presa