Publicitatea in Romania pe Internet va creste la 4% anul acesta

Publicitatea in Romania pe Internet va creste la 4% anul acesta

Ponderea Internetului din totalul pietei de publicitate din Romania va creste cu o treime anul acesta, de la 3% pana la 4%, in ciuda faptului ca investitiile nete in publicitatea online vor scadea cu circa 15-20% fata de anul precedent.

Cel putin asa rezulta din cel mai recent studiu realizat de Media Fact Book, publicat luni de agentia Initiative Media si citat de Dailybusiness.ro.

Nisa de online/cinema totalizeaza investitii nete de 13 mil. euro anul acesta, in scadere de la 16 mil. euro in 2008, conform sursei citate.

"New Media este inca un segment foarte tanar si inca un mediu experimental in Romania. Principalele atributii ale acestui mediu il fac insa unul potrivit perioadelor de criza economica. New Media este cea mai interactiva forma de media, fiind in acelasi timp personala si oferind posibilitate foarte mare de a targeta cat mai exact publicul"
se spune in studiul Media Fact Book.

Ponderea internetului din totalul pietei e in crestere si va fi in continuare, indiferent de situatia celorlalte medii, considera Ionut Oprea, director executiv al IAB Romania, companie care in colaborare cu PricewaterHouseCoopers a realizat in 2008 primul studiu oficial privind nivelul pietei de publicitate online din Romania.

Sursa: TehnoPOL via Infoportal