Secțiunea Canale este destinată partenerilor care doresc sa beneficieze de oportunitatile pe care Trilulilu le oferă atât în ce privește distribuția conținutului video online cât și a monetizării acestui conținut prin publicitate video.
Noua secțiune debuteaza cu trei canale cu conținut video profesional, dezvoltate in parteneriate individuale cu televiziunea online HappyFish (http://happyfish.trilulilu.ro), site-ul Realitatea.net (http://realitatea.trilulilu.ro) si PORT.ro (http://trailere.trilulilu.ro).
“Am identificat multe oportunități prin care atât noi cât și partenerii noștri să avem de câștigat. Trilulilu are cea mai mare comunitate de consumatori de conținut video din România, cu peste 2,2 milioane de vizitatori unici pe lună. E o audiență importantă, la care poate avea astfel acces orice producător de conținut video profesional.”
... declară Sergiu Biriș, Crocodilu’ Șef al Trilulilu.
Odată cu această lansare va fi introdusă și opțiunea prin care advertiserii să poată targeta publicitate direct pe continutul video premium oferit în canalele partenerilor, prin sistemul automat dezvoltat de Trilulilu.
“Este o oportunitate din care toată lumea are de câștigat. Vizitatorii noștri primesc conținut video de calitate, iar partenerii noștri au deschidere spre o audiență tot mai mare, care aduce odată cu ea avantajele unui nou canal de comunicare. Totodată oferim partenerilor posibilitati de monetizare a conținutul video.”
... a declarat din nou, Sergiu Biriș, Crocodilu’ Șef al Trilulilu.
Conform SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet), realizat de BRAT, în lunile iulie, august și septembrie, site-ul Trilulilu a fost lider de trafic în România cu o medie de peste 2,2 milioane vizitatori unici pe lună.
Trilulilu este cea mai mare comunitate online din România, unde vizitatorii pot urmări și contribui cu clipuri video, fișiere audio și imagini.
Site-ul se situează în topul celor mai accesate site-uri din România, cu un trafic de peste 2.200.000 vizitatori unici pe lună și 580.000 de utilizatori înregistrați. Trilulilu deține peste 23.000 ore de conținut video generat exclusiv de către utilizatorii și partenerii săi.
Trilulilu a câştigat premiile pentru cel mai bun site în categoria “Divertisment şi timp liber” la festivalul Internetics 2007 și cel mai bun site în categoria “User Generated Content” la Webstock 2008.
Comunicat de presa