SMARK continua seria evenimentelor dedicate comunitatii profesionistilor de marketing cu cel de-al doilea eveniment SMARK KnowHow Series: Marketing Research 2010, ce va avea loc pe 26, 27 si 30 noiembrie la Rin Grand Hotel.
Incluzand o zi de conferinta si doua zile de workshop-uri cu acces limitat, evenimentul va puncta – cu ajutorul invitatilor internationali dar si locali, cateva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetarii de marketing in contextul actual: identificarea insight-urilor legate de consumator, masurarea eficientei comunicarii, cercetarea vazuta din perspectiva aplicabilitatii informatiilor si tehnici inovative in cercetare.
Cum cercetarea facuta corect poate contribui radical la eficienta actiunilor de marketing, scopul principal al Marketing Research 2010 este acela de a oferi inspiratie marketerilor si de a contribui la crearea unei perspective utile asupra modalitatilor in care anul 2010 poate fi abordat sub aspectul investitiilor in cercetare.
Urmand structura primei editii SMARK KnowHow Series, evenimentul debuteaza pe 26 noiembrie cu o conferinta care cuprinde 5 sectiuni cu subiecte specifice.
Urmatoarele zile vor fi dedicate aprofundarii notiunilor prezentate in cadrul conferintei in doua workshop-uri separate, sustinute de invitatii internationali ai evenimentului.
Detalii despre eveniment si participanti