Metromind Media semnează campania: “Mă vinde pe mobile.ro”

Metromind Media semnează campania: “Mă vinde pe mobile.ro”

Metromind Media a lansat campania “Mă vinde pe mobile.ro”. Această campanie a fost realizată pentru site-ul mobile.ro, având drept obiectiv creşterea awareness-ului acestuia, ca si unul dintre liderii pietei online de vânzare a autovehiculelor noi si second-hand din România.


Pilonii campaniei sunt reprezentaţi de către site-ul: http://mavindepe.mobile.ro precum şi de către concursul “Mă vinde pe mobile.ro”.

Timp de o lună de zile persoanele care vor dori să se înscrie în concurs trebuie să filmeze sau să fotografieze o maşină pe care au scris numele concursului şi apoi să încarce materialul pe site. Pe 4 decembrie 2009 vor fi premiate cele mai votate clipuri/fotografii precum şi cele mai creative tag-uri.

Antje Schneider , Country Lead Romania al mobile.internaţional GmbH afirmă

“Campania combină activităţi online şi offline. Prin însăşi conceptul creativ şi permisivitatea conferită posibililor participanţi, mobile.ro estimează că îşi va mări vizibilitatea printre posibilii clienţi şi utilizatorii de internet din România. Mai mult decât atât, credem că abordarea utilizată reflectă întocmai modelul de business al mobile.ro care reuneşte atât pe cumpărători, cât şi pe vânzători pe o platformă online accesibilă şi profitabilă pentru interesele ambelor părţi. Am găsit partenerul perfect în Metromind, o echipă de oameni cu foarte multă experienţă în crearea campaniilor interactive.”