Clientii operatorilor telecom ar renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima optiune a acestora in directia reducerii cheltuielilor, pe fondul manifestarii crizei financiare, a declarat, joi, Gabriel Mustea, director in cadrul PwC Romania.
"Clientii considera ca pot renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV. Linia fixa poate fi usor inlocuita de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/si se poate substitui cu continut online. Putini sunt insa dispusi sa renunte la conexiunea la Internet", a spus Mustea, prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom si media", realizat in Statele Unite ale Americii de catre Communispace la cererea PwC, a evidentiat faptul ca abonatii nu sunt dispusi sa renunte la Internet si continut, chiar daca sunt mai atenti la costuri, acestia cautand insa operatori care ofera oportunitati de a face economii.
De asemenea, studiul a mai evidentiat ca utilizatorii doresc libertate in personalizarea pachetelor de servicii de telecomunicatii si vor sa plateasca doar pentru serviciile de care au cu adevarat nevoie.
Sursa: Mediafax, preluare Tehnopol, conform acord scris