Construit pentru a oferi cele mai bune rezultate pe continutul online de limba romana, Okidoki poate fi utilizat atat pentru cautari generale instant, cat si pentru cautari specifice in principalele site-uri de stiri, pe bloguri si pe conturile de Twitter.
Online din decembrie 2008, Okidoki a fost constant imbunatatit, astfel incat, in prezent, utilizatorii au la dispozitie sugestii generate automat la tastarea sintagmelor cautate si link-uri relationate in functie de subiectul cautarii pentru a usura gasirea informatiilor dorite.
Folosit si ca motor de cautare interna pe site-urile MediaPro Interactiv si Publimedia, Okidoki si-a crescut constant numarul site-urilor, blogurilor si conturilor de Twitter indexate si isi propune ca, la sfarsitul anului viitor, sa indexeze toate site-urile relevante de limba romana.
Indexarea site-urilor se face atat automat, cat si pe baza solicitarilor venite din partea detinatorilor sau administratorilor de site-uri.
Acestia au la dispozitie un formular in care pot include gratuit cuvintele cheie in functie de care sa se faca afisarea site-ului.
Prin lansarea Okidoki, MediaPro Interactiv isi diversifica portofoliul spatiilor publicitare gestionate adaugand publicitatea contextuala de tip text.
Sursa: Mediafax & Tehnopol