Ministerul Administratiei si Internelor (MAI) a lansat, miercuri, prin Directia Informare si Relatii Publice, ID-ul unic al institutiei 'maigov' pe retelele de socializare Yahoo Messenger, Facebook, Twitter si Youtube.
Aceasta masura a fost luata pentru imbunatatirea comunicarii intre Ministerul Administratiei si Internelor si cetateni.
Prin intermediul acestor retele de comunicare, cetatenii pot solicita informatii cu privire la zonele de activitate gestionate de MAI si pot primi raspunsuri conform competentelor legale ale institutiei, in timp util.
De asemenea, la ID-ul ''maigov'' vor fi postate fotografii de la activitatile organizate de MAI si vor putea fi vizualizate imagini furnizate de Directia Informare si Relatii Publice.
Initiativa MAI vine in completarea altor actiuni de acest gen. La sfarsitul lunii iunie, bucurestenii puteau comunica cu Politia Capitalei pe messenger. De la inceputul lunii octombrie, Politia Capitalei, este activa si pe retelele de socializare Twitter si Facebook.
Reprezentantii Politiei Capitalei spun ca principalul castig pentru bucuresteni este ca pot primi un raspuns direct la orice intrebare, daca problemele lor intra in atributiile politiei.
Sursa: Rompres