După doar 6 luni de la lansare, primul şi unicul serviciu de promovare prin intermediul statusurilor de mesagerie instantă trece la noua versiune, acum accesibilă tuturor.
Noua versiune mai aduce o modificare importantă, şi anume separarea reţelei de utilizatori Status Pimp de aplicaţia Pimp Tool.
Reţeaua de utilizatori afişează la statusul de mesagerie instantă mesaje de campanie. Utilizatorii sunt plătiţi cu până la 7 eurocenţi pentru fiecare click primit pe aceste mesaje.
Spre deosebire de versiunea anterioară, acum conturile sunt nelimitate.
Această decizie a venit ca şi răspuns la cererea din ce în ce mai mare atât a celor care au ales să se promoveze prin intermediul statusurilor cât şi a celor care doresc să fie plătiţi pentru asta. În urmă cu 6 luni, la doar două zile de la prima lansare, cele 1000 de conturi disponibile în acel moment s-au epuizat complet.
Pimp Tool, aplicaţia care facilitează schimbarea statusului de Yahoo! Messenger, Google Talk şi Skype, se adresează celor care vor să îşi promoveze blog-ul, site-ul personal sau al companiei în rândul prietenilor de pe lista de messenger.
Pimp Tool a ajuns la versiunea 3 şi oferă facilităţi ca şi playlist pentru statusurile care vor apărea, actualizarea automată a statusului pe 3 aplicaţii de mesagerie instantă, statistici pentru clickurile pe statusuri cât şi un dashboard multifuncţional. Pimp Tool este gratis, iar folosirea lui nu mai este condiţionată de înregistrarea ca şi utilizator.
Mai mult decât atât, aplicaţia nu va mai fi distribuită doar pe site-ul Status Pimp ci şi pe site-urile software specializate cum ar fi Softpedia.com, download32.com sau chip.eu.
„În viitor dorim să îmbunătăţim platforma de advertiser prin adăugarea de caracteristici noi şi prin punerea la dispoziţie a mai multor tipuri de campanii.
Deasemenea, luăm în calcul şi integrarea aplicaţiei Pimp Tool cu alte aplicaţii de mesagerie instantă”, declară Călin Iepure, CTO în cadrul Status Pimp.
Printre companiile care au realizat campanii pe platforma Status Pimp se numără Toshiba, Murfatlar, Hello Hotels, Jacobs, Eximtur, Bitdefender, imobiliare.ro. Campaniile acestora s-au adresat unui target diferit, folosind criteriile de segmentare oferite de platforma de advertiser.
„Ne bucură interesul agenţiilor de publicitate care au înţeles cum să includă acest nou instrument de comunicare în campaniile integrate oferite clienţilor lor dar şi mai mult suntem bucuroşi de faptul că tot mai mulţi clienţi direcţi au ales StatusPimp în mod direct.
În viitor vom promova tot mai mult varianta de 'self service' prin care clienţii îşi setează singuri campania şi au un control 100% asupra derulării campaniei. În felul acesta orice fel de client are acces la un instrument de promovare foarte eficient şi transparent” a declarat Ştefan Szakal, CEO al companiei Status Pimp.
Conform statisticilor, Status Pimp are utilizatori din fiecare judeţ, în Bucureşti ponderea lor fiind de peste 23%. Procentajele segmentării în funcţie de vârstă arată că 44,5% dintre utilizatori au între 18-22 ani, 23,2 % între 23-26 ani, 14% între 14-17 ani, 10% între 27-30 ani şi 8,3% au peste 30 ani.
Până în prezent numărul afişărilor de statusuri a fost de 3,715,239. În total, acestea au avut o rată de click de peste 20%, comparativ cu canalele media digitale unde rata de click este de sub 1%.
Comunicat oferit de Alin Zainescu