Ci despre inovatie, design, noile tehnologii si despre CSR ca investitie profitabila. Despre noul marketing, era new media si transformarea radicala a modului in care brandurile si oamenii comunica si relationeaza.
Despre oameni care au reusit. Si, mai ales, Zilele Biz 2009 vor fi despre noua atitudine, care trece dincolo de strategia de supravietuire a crizei, catre reusita si succesul indiscutabil.
Toate afacerile, noi si vechi, vor trebui pe rand sa incerce sa supravietuiasca prin diferentiere si inovatie.
Noi idei, noi oameni si new media vor fi cuvinte cheie in 2010, in timp ce creativitatea, inovatia si design-ul vor deveni atribute cheie in lupta pentru supravietuire.
Maratonul de 5 zile prezinta 100 speakeri de top, de la traineri internationali, creativi premiati si strategi redutabili la antreprenori miliardari si designeri straluciti.
Vei primi resurse gratuite, studii, idei si solutiile concrete, verificate, ale reusitei pentru a deveni omul potrivit la momentul potrivit.
Zilele Biz 2009 - editia a 8-a- inseamna:
Ziua 1. Antreprenoriat
Ziua inaugurala este dedicata unor analize generale ale mediului de afaceri, pentru a descoperi oportunitati pentru noi afaceri si secrete de supravietuire pe o piata dificila. Vom afla cu ce sacrificii au trecut antreprenorii peste anul 2009, care sunt cei 10 Pasi esentiali pentru succesul afacerii tale si cele 10 greseli de evitat pentru antreprenori, precum si care este planul de atac pentru 2010 in antreprenoriat si care sunt domeniile in care un start-up mai poate reusi.
Ziua 2. Real Estate
Specialistii din agentii de top din real estate, oficialitatii, reprezentanti EU, investitori si bancheri vor discuta despre cat de mult a cazut piata si cu ce sacrificii au trecut agentiile si dezvoltatorii peste 2009, care sunt previziunile si planul de atac pentru anul urmator, precum si despre maturitatea la care a ajuns piata de real estate.
Ziua 3. Inovatie - criza muta accentul pe inovatie.
In ziua de Inovatie vei afla care sunt cele mai tehnologii si oportunitatile oferite de ele, cum sa le incluzi in business-ul tau si care sunt castigurile aduse. Afla cat de importanta este inovatia pentru business-ul tau si pentru campania ta de promovare, cum inovezi sa castigi si cum creste inovatia fidelitatea fata de un brand.
Ziua 4. CSR
CSR - o unealta esentiala de branding si marketing, care adreseaza probleme morale si sociale, bazandu-se pe beneficii financiare si strategie corporate pe termen lung.. Ziua de CSR vine in sprijinul celor care cred ca CSR-ul este o investie, nu un cost. Specialisti in comunicare si CSR, autoritati si consultanti iti vor spune cum poti masura investia in CSR, care sunt principalele obstacole in a realiza CSR profesionist, precum si care este impactul social media in campaniile de CSR.
Ziua 5. Media&Marketing.
Zilele Biz se incheie cu o zi intreaga dedicata marketing-ului si publicitatii, care atrage sute de profesionisti in relatii publice, publicitate, comunicare si marketing, care dezbat ultimele trenduri si provocari de pe piata, la bilantul unui an negru. Vei afla cum a schimbat criza peisajul media romanesc si care sunt castigatorii si perdantii in 2009, precum si care sunt noile abordari in era new media si care este atitudinea consumatorilor fata de noile canale media.
Afla mai multe despre evenimentul Zilele Biz 2009.
Succes!