ARBOinteractive, prin departamentul specializat LogicSearch, a obtinut certificarea Google pentru serviciul de publicitate AdWords

ARBOinteractive, prin departamentul specializat LogicSearch, a obtinut certificarea Google pentru serviciul de publicitate AdWords

Pentru ca o companie sa poata obtine titulatura de „AdWords Qualified Company”, este necesar ca pe parcursul a trei luni consecutive sa fie gestionate campanii Google cu o valoare minima de 100.000 USD, precum si existenta in cadrul companiei a cel putin doi angajati 'Qualified Individual'.


'Aceasta certificare vine ca o rasplata a muncii pe care am depus-o si ne putem mandri ca suntem una dintre putinele companii din Romania certificate Google', declara Aurora Toma, Managing Director LogicSearch.

'In afara, bugetele investite in publicitatea pe motoarele de cautare reprezinta o mare parte din bugetele de online. In Romania inca nu s-au rapoartat sume ale pietei de publicitate pe motoarele de cautare, insa cu siguranta ne apropiem de procentele din afara (UK-60% din bugetele de online). Asteptam cu nerabdare sumele de anul acesta. Prin certificarea Google, le oferim tuturor potentialilor clienti o garantie in plus a calitatii serviciilor pe care le oferim, precum si siguranta faptului ca bugetele lor vor fi investite eficient.', continua Aurora Toma.

Pentru a obtine cele mai bune rezultate de la o campanie, in paralel cu utilizarea AdWords, echipa LogicSearch dezvolta campanii prin intermediul ARBOcontext (publicitate contextuala), precum si prin utilizarea sistemului Etarget, sistem ce permite aparitia anunturilor intr-o retea de 220 de portaluri romanesti.

Comunicat de presa