Cele cateva companii din Romania prezente pe Twitter vad in serviciul de microblogging un canal de comunicare cu potential, aflat in stadiul de "experiment", de care se ocupa unul sau mai multi angajati care au si alte atributii, scrie Dailybusiness.
Companiile care au decis sa isi faca cont pe Twitter si, astfel, sa interactioneze direct cu consumatorii, au plecat de la premisa ca este un canal de comunicare care merita testat, avand in vedere succesul pe care l-a avut.
Pana la sfarsitul lui 2009, eMarketer estimeaza ca numarul utilizatorilor serviciului de microblogging din intreaga lume va ajunge la 18 milioane, in timp ce in Romania numarul acestora a depasit 10.000.
Comunicarea functioneaza insa in dublu sens, pentru ca Twitter poate fi o buna sursa de informare si pentru companie, asa cum subliniaza reprezentantii Gecad ePayment.
Majoritatea companiilor nu au inca pus la punct un sistem prin care sa masoare efectele prezentei de Twitter si cu ajutorul caruia ar putea lua o decizie in ceea ce priveste investitiile viitoare.
Un exemplu in acest sens este Dell, care a calculat ca promovarea pe Twitter si FaceBook a generat venituri de 6,5 milioane de dolari in 2 ani si jumatate.
Acesta este poate unul dintre motivele pentru care de contul companiei de ocupa acum 100 de oameni, angajati special sa fac acest lucru.
Sursa: TehnoPOL