Orange Romania a lansat marti doua servicii noi, unul de asigurare de daune pentru telefonele mobile, care acopera reparatiile sau inlocuirea lor, si unul de reciclare in sistem de buy-back a aparatelor si a altor echipamente, a anuntat operatorul de telefonie mobila.
"Asigurarea pentru telefon, card de date si modem acopera riscurile unor evenimente neprevazute, precum accidentele, si completeaza garantia oferita de producatori la achizitionarea unui aparat, care include reparatii doar pentru defectele datorate componentelor sau manoperei", se arata intr-un comunicat al Orange.
Astfel, abonatii operatorului pot incheia o polita de asigurare a telefonului mobil prin London General Insurance, pentru 1,95 euro pe luna, valoarea asigurata fiind de 4.000 lei. Polita ofera acoperire atat pentru reparatii in cazul unor daune partiale, cat si pentru inlocuirea aparatelor in eventualitatea producerii unor daune totale.
Serviciul buy-back se adreseaza celor care vor sa-si inlocuiasca terminalul cu unul nou sau sa il recicleze, fie ca sunt sau nu clienti Orange.
"Dupa evaluarea terminalului, acestia primesc un cupon de reducere cu valoarea cuprinsa intre 10 si 190 de euro, pe care il pot folosi pentru a cumpara orice telefon, laptop, accesoriu sau cartela PrePay din Orange shop.
Terminalele vechi vor fi colectate, predate catre un furnizor autorizat, reconditionate si apoi redistribuite pe piata din Asia. Telefoanele care prezinta defecte majore vor fi preluate si reciclate in conformitate cu reglementarile in vigoare", se precizeaza in comunicat.
Orange Romania are 10,694 milioane de clienti.
Veniturile companiei telecom au scazut cu 18,1% in primele noua luni, la 800 milioane de euro, de la 977 milioane de euro in perioada similara a anului trecut, in pofida cresterii numarului de clienti, din cauza conditiilor economice dificile si a presiunilor competitive.
Sursa: Orange Romania