BSkyB va promova postul sau de televiziune 3D, primul din Europa, prin intermediul unei campanii de publicitate 3D care va fi difuzata in cinematografe, cu ocazia lansarii filmului lui James Cameron, "Avatar", informeaza BrandRepublic.
Canalul 3D va fi lansat anul viitor si va difuza programe de divertisment, sport si filme.
Spotul de promovare va rula in 700 de cinematografe din Marea Britanie, dar si pe arena O2 sau in marile centre comerciale din Londra.
"Ne pregatim sa lansam primele servicii TV 3D din Marea Britanie si ne pregatim sa crestem notorietatea acestui tip de televiziune in randul publicului larg, furnizand o experienta palpabila", a spus Hilary Perchard, director product management.
"Pentru ca serviciul nostru foloseste aceeasi tehnologie care este folosita si in cinematografe, este natural ca «Avatar» sa fie prima noastra platforma de marketing", a adaugat el.
"Avatar", unul dintre cele mai scumpe filme produse vreodata, cu un buget de 400 de milioane de dolari, a avut premiera pe 10 decembrie, la Londra. Productia regizata de James Cameron reprezinta asumarea unui mare risc pentru studioul de productie 20th Century Fox, pentru ca va avea impact asupra dezvoltarii unui anumit gen de filme in viitor, cele bazate pe efecte speciale revolutionare si tehnologie 3D.
Sursa: TehnoPOL