In trimestrul trei al anului 2009, evaluarile Elevate plaseaza cifra de afaceri la un nivel cu 5% mai jos fata de anul trecut. Evolutia Elevate se afla peste nivelul pietei de advertising, a carei scadere a fost estimata la 35-38% (Media Fact Book 2009).
Cu 5% mai putina publicitate indoor pentru Elevate
Cifra de afaceri Elevate pentru primele 3 trimestre din 2009 este de 988,173 lei, fata de 1,039,706 lei la acelasi moment din 2008. Diferenta este de 5% mai putin pentru anul curent. Evolutia Elevate este peste nivelul pietei de publicitate in ansamblu, estimata de Media Fact Book la minus 35-28% fata de anul trecut.
2009 – optimismul initial temperat de nivelul pietei
Dupa un inceput de 2009 peste nivelul T1 din 2008, estimarile Elevate prevedeau o cifra constanta cu o eventuala crestere, in scenariu optimist. In aceasta perioada au fost semnate mai multe contracte anuale (Porsche, Trocal) si au fost castigati clienti noi (Ariel, Skol) pentru mediile oferite de Elevate.
Pe parcursul anului, s-a simtit insa lipsa marilor advertiseri ai lui 2008 (imobiliarele) si reactia in lant a diminuarii investitiilor. De asemenea, inceperea sezonului de toamna si a implicitei curbe de crestere a fost mai tarzie fata de anii anteriori.
Ce urmeaza?
Pentru finalul anului si 2010 strategia Elevate continua pe linia eficientizarii, a controlului costurilor si a flexibilitatii in relatia cu clientii. Proiectele speciale sunt focusul vanzarilor.
In 2009, mai mult ca niciodata, nu mai vorbim despre „clienti”, ci despre „parteneri”. Lucram impreuna pentru solutii „best value for money”, astfel incat sa avem o revenire in 2010 , Tudor Maxim, director general Elevate.
Comunicat de presa, furnizat de Comunicate de presa (IT)