Australienii aloca cel mai mult timp retelelor de socializare, circa sapte ore pe zi, fiind secondati de americani si britanici, se arata intr-un studiu Nielsen, care constata si o crestere de 82% a timpului petrecut pe platforme sociale de internauti in 2009, fata de 2008.
In ceea ce priveste timpul petrecut pe bloguri si in retele de socializare, australienii conduc, cu aproape sapte ore petrecute accesand social media, urmati de americani - sase ore si noua minute si britanici - sase ore si opt minute.
Potrivit Nielsen, internautii din intreaga lume au petrecut, in medie, peste cinci ore si jumatate pe site-uri de socializare, precum Facebook si Twitter, in decembrie 2009, adica cu 82% mai mult decat in aceeasi luna a anului 2008, cand perioada medie petrecuta pe platformele sociale era de trei ore.
Pe plan international, retelele de socializare si blogurile sunt cea mai populara categorie online, din punct de vedere al timpului alocat in decembrie 2009 de internauti, pe locurile urmatoare aflandu-se jocurile online si serviciile de mesagerie instant.
Cu 206,9 milioane de vizitatori unici, Facebook a fost reteaua de socializare preferata de internauti in decembrie 2009, 67% dintre utilizatorii de social media din lume vizitand site-ul pe parcursul ultimei luni a anului trecut. Si perioada de timp petrecuta de internauti pe Facebook a crescut, la circa sase ore pe luna.
Americanii au continuat sa petreaca tot mai mult timp citind bloguri si accesand retele de socializare, alocand acestor activitati cu 210% mai multe minute fata de anul trecut, in timp ce timpul mediu petrecut a crescut cu 134%.
Sursa: Tehnopol