Atunci cand trebuie sa trimiteti un numar foarte mare de oferte, s-ar putea sa aveti probleme. respectand urmatoarele avantaje / etape puteti realiza o campanie de marketing puternica prin direct mailing.
Avantajele utilizarii direct mailing:
- obtinerea unei eficiente imediate si a unor rezultate masurabile.
- include toate formele de promovare a unui produs/serviciu (scrisori, cataloage, brosuri, pliante..) care utilizeaza ca mijloc de comunicare posta, cu raspuns direct;
- scrisoarea este cel mai folosit mod de promovare in direct mailing , care aduce si cele mai mari rezultate, permitand totodata controlul cantitatii de scrisori trimise, precum si controlul costurilor investite;
- reprezinta modalitatea cea mai subtila de comunicare, rezultatele putand fi masurate si evaluate cu usurinta;
- permite targetarea stricta a grupului de potentiali clienti, prin personalizare;
- prezinta o mare capacitate de personalizare, fiind, in acelasi timp, un procedeu foarte flexibil si selectiv;
A nu se confunda publicitatea direct mailing cu spam-ul online!