Astazi incepe cea de-a sasea editie a BestAds, singurul festival de publicitate din Romania desfasurat online unde publicul poate vota reclamele preferate din 2009.
Pasionatii de publicitate sunt asteptati sa-si adauge, pana pe 21 februarie 2010, favoritii la selectia realizata de juriul IQads, care contine 45 de nominalizari.
Lista lucrarilor nominalizate poate fi accesata si completata pe forumul IQads, iar propunerile comunitatii care vor strange un numar suficient de sustinatori pot ajunge in finala BestAds, alaturi de propunerile IQads.
Ca la fiecare editie, shortlist-ul include lucrari corespunzator celor 5 categorii ale festivalului BestAds: Spot TV, Coloana sonora, Spot radio, Print si Campanie.
Au fost facute 45 de nominalizari - creatii originale, produse de agentii de publicitate romanesti, adresate consumatorilor locali si difuzate in premiera in 2009.
Din totalul celor 20 de agentii cu lucrari pe shortlist, cea care are cele mai multe nominalizari este McCann-Erickson (9 nominalizari), fiind succedata pe locurile 2 si 3 de Propaganda (5 nominalizari) si Publicis (4 nominalizari).
Se vor lupta, de asemenea, pentru un loc in topul BestAds si Graffiti BBDO, Headvertising, Next Advertising, Ogilvy - cu cate 3 nominalizari; Scala JWT, CAP si Next - cu cate 2 nominalizari; respectiv 23 Commununications, AdVenture, Arsenoaiei & Matasel, DraftFCB, GMP, Grey, Odyssey, Papaya Advertising, Rusu+Bortun Brand Growers™, Saatchi & Saatchi, Tempo Advertising - cu cate o nominalizare.
Etapa finala a festivalului BestAds, care urmeaza inchiderii listei de nominalizari, se desfasoara in perioada 22 februarie - 14 martie 2010 si invita comunitatea pasionatilor de publicitate sa-si voteze lucrarile favorite.
Aceasta va fi disponibila pe site-ul festivalului, www.BestAds.ro.
Festivalul de publicitate BestAds este organizat de IQads – cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, cu o audienta medie de peste 150.000 de vizitatori unici lunar.
Alaturi de SMARK – comunitatea profesionistilor in marketing; IQads este inclus in portofoliul Blue Idea si parte din F5 Realitatea-Catavencu.
Spatiile publicitare sunt administrate de regia de vanzari online F5 X-Media.
Comunicat de presa oferit de Lidia Roman, F5 divizia new media Realitatea-Caţavencu