Bursa de Reclamă lansează Programul de Referral, o metodă simplă şi eficientă prin care jucătorii înscrişi în sistem îşi pot monetiza mai bine site-urile din portofoliu recomandându-le vizitatorilor proprii Bursa de Reclamă.
Acest program prezentat este foarte bun pentru monetizarea blogului online.
Beneficiile pe care utilizatorii le pot obţine în urma înscrierii în acest program sunt următoarele:
- câstigarea unui procent din profitul realizat de Bursă în urma activităţii de vânzare/cumpărare a utilizatorilor referiţi în sistem, precum şi faptul că perioada de comisionare a profitului este de un an; mai exact, în primele trei luni se câştigă 40% din profitul Bursei de Reclamă, iar în următoarele nouă luni se va câştiga un procent de 10%.
Care sunt paşii înscrierii?
În primul rând, utilizatorul care doreşte să se înscrie în Programul de Referral trebuie să aibă un cont în Bursa de Reclamă, apoi trebuie să îşi aleagă unul dintre materialele de promovare în funcţie de design-ul site-ului şi de dimensiunea spaţiului în care va fi afişat, iar în cele din urmă va trebui să insereze codul pentru materialul de promovare ales pe site-ul pe care îl deţine.
De asemenea, banner-ul de backup poate funcţiona ca material de promovare în cadrul Programului de Referral.
Cum funcţionează?
Atunci când vizitatorul unui site înscris în program dă click pe unul dintre materiale de promovare pe care l-a văzut pe site-ul publisher-ului, acesta va fi direcţionat către Bursa de Reclamă şi i se va crea un cookie cu informaţiile necesare înscrierii în Programul de Referral.
Valabilitatea acestui cookie se incheie in momentul in care perioada de activare se finalizeaza.
Perioada de activare este de cinci zile de la momentul click-ului. Dacă în termen de cinci zile vizitatorul accesează direct site-ul www.tradeads.eu şi se înscrie în sistem, intră în Programul de Referral, iar noul cont înregistrat va fi asociat ca şi referral proprietarului site-ului de unde vizitatorul a făcut click.
Atunci când noul cont este activat în Bursa de Reclamă, publisher-ul începe să câstige bani din activitatea de tranzacţionare a noului utilizator.
Despre Bursa de Reclamă
Misiunea Bursei de Reclamă este de a crea o piaţă de publicitate online transparentă, guvernată exclusiv de principiile cererii şi ofertei.
Lansată în aprilie 2009, Bursa de Reclamă este singura platformă din România care permite optimizarea facilă a campaniilor publicitare online, atât din punct de vedere al preţului, cât şi din punct de vedere al ad-urilor folosite.
Acţionând ca o bursă, TradeAds permite stabilirea preţului CPM (cost per mia de afişări) sau CPC (cost per click) în funcţie de cerere şi de ofertă, prin intermediul unui sistem de licitaţie de tip Generalized Second Price.
Spor la bani!