Solutia de Call Center Rombit-Tel permite implementarea unui Contact Center virtual, gazduit in datacenter si avand asigurata funcionarea in regim 24/7 astfel incat clientilor nostri la ramane sa se ocupe doar de operarea acestui Call Center, pentru optimizarea relatiei lor cu clientii si ceilalti parteneri, avand ca beneficiu direct optimizarea afacerii administrate.
Un avantaj remarcabil este reprezentat de faptul ca agentii dvs. pot lucra de oriunde - acasa, sediu, locatii distante - fiind monitorizati permanent ca si cum s-ar afla langa dvs.
Functionalitati avansate, ca ACD avansat, IVR multilevel, inregistrare convorbiri, campanii outbound, etc. reprezinta tot atatea instrumente puse la dispozitia clientilor nostri, o adevarata platforma de Unified Communications apta sa raspunda necesitatilor din ce in ce mai complexe, dar si mai specifice ale unei afaceri dinamice si de succes.
Solutia poate include si o aplicatie CRM complet integrata sau, la solicitarea clientilor, integrarea customizata cu aplicatii existente.
Contact Center virtual de la RomBit-Tel este o alegere inteligenta a unei solutii expandabile si mai ales cost-effective pentru necesitatile dvs. de interactiune cu clientii si partenerii. Este un sistem externalizat prin care firma dumneavoastra are la dispozitie toate functionalitatile de comunicatii, lasand activitatile de rutina si toate bataile de cap inerente in seama celor care cu asta se ocupa, dumneavoastra ocupandu-va cu ceea ce faceti mai bine.
Avand astfel propriul Contact Center gazduit la distanta de catre RomBit-Tel, la standarde de ultima clasa, afacerea dvs. beneficiaza de o calitate fara rival a comunicatiilor, de profesionalism si de un plus de valoare.
Fiind un serviciu externalizat, Rombit-Tel nu va cere sa achizitionati o centrala telefonica proprie plus o aplicatie software de Call Center si a le instala la sediul firmei dvs. In schimb, Contact Cener-ul dvs. virtual este operat de serverele nostre redundante intr-un Data Center securizat.
Aceasta configuratie flexibila va permite sa adaugati oricand agenti suplimentari si functionalitati, in functie de necesitatile afacerii desfasurate si evitand astfel riscul ca sistemul dvs. sa devina depasit ori depasit, ori supradimensionat fata de cerintele reale dintr-un moment dat.