In prima luna de la impementarea solutiei de monitorizare si monetizare a feed-urilor RSS REALITATEA.NET si MONEY.ro, campaniile de display au realizat in medie un CTR de 0,6, iar continutul feed-urilor celor doua portaluri a fost descarcat de peste 90.000 de vizitatori unici, conform statisticilor Mediafed.
"O data cu raspandirea obiceiului de parcurgere rapida a stirilor online furnizate prin RSS, un procent semnificativ dintre cititori nu mai ajung, de fapt, in site-ul care furnizeaza informatia, multumindu-se cu titlul si cele cateva randuri disponibile prin RSS Reader.
Pentru a-si ajuta clientii sa isi expuna mesajele si acestui tip de consumator, F5 a lansat si testat in parteneriat Mediafed Londra o noua solutie de livrare a publicitatii online, care permite afisarea de bannere direct in fluxul RSS” Irina Morsanu, business affairs manager F5 (compania care detine F5 X-Media)
Astfel, statisticile primei luni arata ca peste 1,76 milioane de vizitatori browsere, intre care 90.600 subscriberi umani (diferenta fiind site-uri care folosesc feed-ul RSS pentru a publica informatii pe alte platforme) au descarcawt continutul feed-urilor celor doua portaluri editate de F5, generand intr-o luna peste 1 milion de click-uri pe cele 2.930.000 articole afisate in feed-uri si o rata de click pe articole de 34,8%.
Cele mai accesate feed-uri in luna ianuarie au fost REALITATEA.NET – Social, REALITATEA.NET – News Alert, REALITATEA.NET – Stiri, MONEY.ro – Stiri, respectiv MONEY.RO – Finante si banci.
In ceea ce priveste campaniile de publicitate livrate in feed-urile RSS ale F5, a fost obtinut un CTR mediu de 0,6.
Parteneriatul a fost incheiat la inceputul lunii ianuarie, oferindu-le ambelor companii posibilitatea de a vinde campanii de tip display pe spatii dedicate din RSS feed-ul abonatilor MONEY.ro si REALITATEA.NET, atat clientilor din Romania, cat si retelei dezvoltate de Mediafed cu mari publisheri online din intreaga Europa.
Sistemul de masurare Mediafed este certificat de ABCe ( the Audit Bureau of Circulations Electronic ) – asociatia care reglementeaza standardele de masurare in industria online in Marea Britanie.
Spatiile publicitare furnizate prin solutie sunt administrate, pentru Romania, de regia de vanzari F5 X-Media, parte a companiei F5 Realitatea-Catavencu.
Comunicat furnizat de catre Lidia Roman, PR & Marketing Executive
F5 :: divizia new media :: Realitatea-Caţavencu