Despre eficienta, ROI si tendintele momentului in marketingul digital

Digital Marketing Forum, cel mai cunoscut eveniment local dedicat promovarii brandurilor in new media, va reuni pentru al 4-lea an consecutiv importanti specialisti locali si internationali, pe parcursul a 2 zile dedicate inovatiei, eficientei si creativitatii in marketingul digital.


Evenimentul se va desfasura in perioada 24-25 februarie 2010, la hotel Radisson Blu si va oferi celor prezenti solutii, tactici si instrumente concrete, analize la zi, studii de caz si best practices, totul intr-o viziune integrata asupra comunicarii digitale de astazi.

Prima zi a evenimentului (24 februarie) va include o serie de conferinte ce vor aduce in prim-plan cele mai noi tendinte, perspective de evolutie, oportunitati si initiative in marketingul digital.

Cea de-a doua zi (25 februarie) va gazdui 3 workshop-uri specializate, dedicate eficientizarii campaniilor de marketing in mediul online, prin construirea unui raport optim intre 3 dimensiuni-cheie: strategie, planificare si creativitate.

Astfel, pe agenda evenimentului se vor regasi subiecte de actualitate precum strategii de implicare a consumatorilor in campaniile online- de la modelul intruziv la cel participativ, importanta social media in ecuatia Vechiul Internet vs Noul Internet, crearea unei experiente de brand online puternice, transformarea mass-media sub influenta Internetului, noi indici in evaluarea performantei campaniilor de marketing online, oportunitatile oferite de campaniile AdWords, dezvoltarea cu succes a unui campanii integrate online-mobile etc.

De asemenea, in prima zi a evenimentului, vor fi prezentate si rezultatele celei de-a treia editii a studiului 'Online Leading Brands', dedicat brandurilor online ce activeaza pe piata locala, studiu realizat de Evensys in parteneriat cu Gemius Research.

Editia din acest an va prezenta un clasament la zi al principalelor branduri locale si internationale din 4 industrii majore: banci & asigurari, personal care, auto si telecomunicatii.

In plus, editia din acest an va include in premiera un “Laborator” de idei noi si neconventionale de marketing in new media.

Cinci idei proaspete si promitoare vor fi astfel prezentate in cadrul unei sesiuni speciale ce va oferi oamenilor de marketing oportunitatea de a identifica noi abordari si directii in promovarea brandurilor reprezentate.

Totodata, evenimentul va gazdui si lansarea celei de-a treia editii 'Digital Marketing Report', o publicatie anuala dedicata mediului online si mobil din Romania.

Ghidul va prezenta atat evolutia mediului online si mobil local in 2009, alaturi de cele mai importante evenimente ale anului, cat si ultimele tendintele din domeniu.

“Anul 2009 a fost marcat de multe vesti bune in mediul online, aproape numai vesti rele in print si o evolutie sustinuta in zona mobile marketing si social media.

In acest context, se reconfirma faptul ca mediul digital ofera companiilor numeroase oportunitati de promovare eficienta a brandurilor, printr-o mai buna targetare si personalizare a dialogului cu consumatorii, totul pe fondul unui raport optim cost-beneficii.

Ca in fiecare an, Digital Marketing Forum va furniza un ghid complet de solutii practice si exemple de succes, esentiale in optimizarea sau construirea unui strategii de comunicare specifice si coerente in mediul digital” afirma Cristian Manafu, Managing Partner Evensys.

Digital Marketing Forum 2010 este un eveniment marca Evensys, organizat in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction, alaturi de Think Digital.

Detalii complete despre agenda evenimentului sunt disponibile la www.digitalforum.ro