Mixul de marketing reprezinta ansamblul instrumentelor pe care o companie le poate folosi pentru maximizarea beneficiilor.
Mixul de marketing este format din Produs, Pret, Distributie si Comunicare.
Folosirea eficienta fiecaruia dintre componentele mixului si corelarea elementelor din mix asigura premisele unui succes.
Participand la trainingul Marketer Start (www.marketingforum.ro) din 25 si 26 Februarie vei afla care sunt principalele instrumente de analiza de marketing, cum se stabilesc caracteristicile componentelor mixului de marketing si cum poti dezvolta o activitate de marketing cat mai utila companiei.
Marketer Start (www.marketingforum.ro) este un training de bazele marketingului si comunicarii de marketing adresat persoanelor care sunt la inceput de drum in marketing si celor care vor sa isi revizuiasca cunostintele acumulate in timp.
Trainingul Marketer Start isi propune sa prezinte participantilor rolul marketingului intr-o afacere si sa ii familiarizeze cu principalele activitati care se regasesc in sarcina departamentului de marketing.
Marketer Start are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in orice companie, indiferent de dimensiunile acesteia.
Pe parcursul primei zile a trainingului participantii isi vor insusi cunostinte privind principalele notiuni de marketing si principalele instrumente folosite in analiza si strategia de marketing.
In a doua zi a trainingului participantii isi vor insusi cunostinte privind principalele tehnici de comunicare si vor realiza in cadrul work-shop-urilor un proiect de campanie de comunicare.
Tematica Marketer Start:
1. Ce este Marketingul
2. Notiuni de baza privind piata
3. Notiuni de baza privind Strategia de piata
4. Mixul de marketing
5. Notiuni de baza privind Cercetarile de marketing
6. Introducere in Comunicarea de Marketing
7. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
8. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
Tematica detaliata este disponibila pe www.marketingforum.ro
Comunicat de presa