În baza acordului, PayPal va fi adăugat ca opţiune de plată pentru Facebook Credits, valută virtuală creată de platforma de socializare, care le permite utilizatorilor să achiziţioneze bunuri virtuale în magazinele de cadouri online, în jocurile dezvoltate de terţi sau în cadrul aplicaţiilor de pe site.
În prezent, metodele existente pentru Facebook Credits includ carduri de credit sau plăţi prin intermediul telefoanelor mobile.
Dezvoltatorii de aplicaţii şi jocuri pot deja include PayPal ca opţiune de plată pe Facebook, însă noile aranjamente marchează o relaţie de business directă între cel mai mare serviciu de plăţi online şi cea mai mare reţea de socializare din lume.
Advertiserii vor putea şi ei să folosească PayPal pentru a achiziţiona publicitate prin intermediul sistemului de publicitate al companiei.
"Vrem să le oferim oamenilor care folosesc Facebook, precum şi advertiserilor şi developerilor o modalitate rapidă şi de încredere pentru a efectua plăţi în cadrul platformei", a declarat Dan Levy, director pentru operaţiuni de plată în cadrul Facebook.
MediaFax