Independent Media: Mica Publicitate a devenit primul site de anunturi de publicitate pe Internet din Romania

Independent Media: Mica Publicitate a devenit primul site de anunturi de publicitate pe Internet din Romania

Mica Publicitate a devenit primul site de anunturi de publicitate pe Internet din Romania, care la sfarstul lui 2009 a reusit sa surclaseze site-uri precum romanialibera.ro, tvr.ro si chiar liderul de pana atunci, anuntul.ro.


Site-ul www.micapublicitate.net a inregistrat in prima luna a anului 2010 o crestere cu 28,36%, dublu fata de decembrie 2009. Cu alte cuvinte, site-ul s-a clasat in topul accesarilor la categoria Afaceri/Comert, inregistrand 568,071 de vizitatori unici si 2,228,711 de afisari.

La ora actuala, Mica Publicitate este cel mai mare portal de anunturi gratuite din tara, aflandu-se in clasamentul general al primelor 100 de site-uri din Romania (in ianuarie 2010 ocupa locul 52).

Succesul de care se bucura Mica Publicitate se datoreaza mai multor factori.

In primul rand, la baza dezvoltarii site-ului au stat investitiile consistente in Google AdWords, in software, servere si optimizare.

In al doilea rand, detinatorii Micii Publicitati si-au sustinut interesul pentru continutul site-ului, in sensul pastrarii anunturilor gratuite, spre deosebire de site-urile concurente care au introdus platile prin sms.

La 2 ani de existenta,cand cifrele de trafic au inceput sa devina interesante, site-ul a atras atentia unor jucatori importanti din piata de new media care ar fi vrut sa “lipeasca” site-ul de un cotidian tiparit.

Rezistand tentatiei celor cateva zeci de mii de euro, am ales sa investim in continuare, lansand la inceputul acestui an versiunea a doua a site-ului.

Zilnic 5-600 de persoane posteaza anunturile pe site, generand content original important pentru Google care indexeaza permanent noi pagini”, spune Claudiu Makkai, Managing Partner Mica Publicitate.

Mica Publicitate face parte din trustul Independent Media, specializat in outdoor si indoor advertising. Mica Publicitate a aparut acum 3 ani la initiativa unor tineri cu cunostinte in domeniul IT si marketing, reusind sa-si faca un nume intr-un domeniu in care competitia era acerba: anunturile gratuite pe Internet.